Ohessa ehkä rumin nettisivu, jonka olen nähnyt tällä vuosituhannella:
Hyvinvointitehdas
Ja tekstit ovat yhä "korkealla" tasolla:
Hyvinvointitehdas Suomi on apparaatti, johon me kaikki kuulumme täysivaltaisina osina. Se tuottaa kaiken hyvän, mitä Suomessa on saatavilla, muun muassa: makkaraa, tofua, autoja, ulkomaanmatkoja, terveydenhuoltoa, vanhuspalveluja ja sossun rahaa, opintotuesta puhumattakaan.
Mitä helvettiä?
Tämä on hyvä esimerkki siitä, kuinka kassalla vielä eri instansseissa ollaan markkinoinnissa.
Metallityöväen Liiton ja Teknologiateollisuuden "Energia- ja hyvinvointi"-kampanjan nettisivu näyttää siltä kuin se olisi suunniteltu ala-asteen oppilastyönä joskus 1990-luvulla. Internet on nykyään tärkein kanava viestin välittämisessä.
Mikäli haluaa synnyttää puheenaiheita muutenkin kuin rumista nettisivuista, voisi olla järkevää panostaa graafiseen- ja tekstisuunnitteluun edes vähän. Edes pikkuisen.
Ja tässä en ole ottanut vielä edes kantaa kampanjan teemoihin.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment