Ehkä koen pahaa omatuntoa äänestämättömyydestäni, sillä tämä on viikon kolmas vaaliaiheinen postaus.
Marko Parkkinen ainakin tuntuu paremmalta toimitusjohtajalta kuin bloggaajalta:
http://www.marmai.fi/blog.jsp?f_id=1136285
Ai, että paras mainonta oli Kokoomuksella? Kuinka yllättävää. Sarkasmia ymmärtämättömille rautalankaa: Marko Parkkinen on Bobin sapatilla oleva toimari ->Bob on Kokoomuksen mainostoimisto->Mahdollisuus puffata omaa toimistoa kolumnistina ja valmistautua triathloniin (hatunnoston arvoinen tavoite, kyllä)
Toisaalta vaikea Parkkista on dumatakaan, jos ottaa perinteisen "ovipumppu laulaa hoosiannaa"-analogian käyttöön. Mainonnan tarkoitushan on loppujen lopuksi myydä, joten näin ollen vaalien voittajallahan se paras mainoskampanja tietysti on. Toisaalta rohkenen väittää, että Niinistön presidentin vaalimainoskampanja oli parempi kuin Halosen vaikka Halonen loppujen lopuksi voittikin.
Omasta mielestäni itse Kokoomuksen mainoskampanja näissä vaaleissa ei ollut mitenkään erityisen mieleenpainuva. Lohtanderin sitruunat norpalla oli vaalien moraalinen voittaja.
Friday, March 23, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment