Erään nimeltä mainitsemattoman suomalaisen pankin puhelinvaihteessa kitkutellessa, alan hautomaan lähes murhanhimoisia ajatuksia. Nerokas idea hoitaa pari pankkijuttua (joita ei voi jostain syystä netissä hoitaa) ruokatunnilla on muuttunut korviani riipiväksi painajaiseksi ja pistää koko päivän suunnitelmat päin honkia. Toisaalta olen odottanut jo niin kauan, ettei enää ole järkeä lopettaa.
Sapetuksen suurimmat syyt:
1. Ylipäätään odottaminen (Puoli tuntia on liikaa ihan minkä tahansa odottamisesta)
2. Jonotusmusiikki (Hirveämpää panhuilumusiikkia ei kuule edes kiinalaisissa ravintoloissa)
3. Nauhoitusääni puhuu imperfektissä (Olette edelleen jonossa, palvelimme teitä mahdollisimman pian)
Oho, nyt joku vastaa.
Tuesday, January 09, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
Suosittelen sullekin ruotsalaista vaihtoehtoa. SHB on monen muunkin kauppislaisen vaihtoehto.
Olin tänään samassa ansassa. Oletettavasti panostavat enemmän sitten itse asiakaspalvelutilanteeseen, sillä äärimmäisen ystävällinen pankkivirkailija sai kiukkuni aisoihin sekunteissa. Sattumaa kai tai sitten pankkitiedoissani vilkkuu alaviitteenä "helppo asiakas". K
Post a Comment