Tuesday, January 09, 2007
Tunnenpa itseni tärkeäksi
Ei riittänyt, että Time-lehti valitsi minut jo vuoden henkilöksi. Nyt Adage on valinnut minut myös vuoden mainostoimistoksi.
Hyvä vuosi kaiken kaikkiaan, mutta vakavissaan alan jo hiljalleen saturoitua tähän kaikkeen sosiaalisen median hypetykseen. Okei, myönnän olen itse täysin käsiäni myöten paskassa tässä samassa touhussa. Kirjoitan foorumeille, bloggaan ja seuraan yli normaali-ihmisen tarpeen mitä Web2.0-maailmassa tapahtuu. Olen ollut siis yhtenä pienenä osana tämänkin turhuuden kehityksessä. Pari faktaa kuitenkin pöytään näin tuimasti tiistaiaamuun:
1. Web2.0 on sitä mitä Web1.0:n piti olla
+
2. Markkinoinnin tärkein lista on yhä 4P
+
3. Isot mediatalot tulevat hallitsemaan yhteisöllistäkin mediaa
=
C.R.E.A.M
Pystyn kyllä hyväksymään, että minä olen Timen vuoden henkilö. Siihen en taas suostu, että se on joku naapurini.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment